Benvenuti à u nostru situ web
  • head_banner

BS7671 Amenda 2-704 RCD prutezzione: struttura è

L'usu di l'attrezzatura elettrica mal mantenuta o obsoleta in ambienti periculosi espone i travagliadori è i visitatori à u risicu di scossa elettrica, soprattuttu s'ellu sò in cuntattu direttu cù a terra.
Affidatevi à i RCD per una prutezzione supplementaria contra i difetti.Parechji centralini esistenti installati in i cantieri di custruzzione in u Regnu Unitu cuntenenu AC RCD.
I RCD AC ùn sò micca adattati per l'usu cù a maiò parte di l'attrezzi elettrici moderni è l'arnesi utilizati in i cantieri di custruzzione, cù l'eccezzioni di i carichi di riscaldamentu è di illuminazione basati in resistenza - vede BS7671 Amendment 2.
I requisiti generali per sta prucedura sò datu in a parte principale di a prucedura di spegnimentu automaticu.L'emenda 2 à a fine di § 531.3.3 dice: "U RCD di tipu AC deve * esse usatu solu per u funziunamentu in installazioni fissi cù correnti di carica cunnisciuti chì ùn cuntenenu micca un cumpunente DC".
L'idoneità di u surviglianza è u cuntrollu di i dispositi cunnessi à l'alimentazione di u campu, in particulare i dispositi plug-in, hè un prublema maiò di salute è sicurezza.I risichi assuciati à a cunnessione di l'equipaggiu trifase à una fonte di energia esistente prutetta da u tipu sbagliatu di RCD sò un periculu potenziale in tutti i siti in u Regnu Unitu.Questu hè ricunnisciutu è permessu in HD 60364-7-704 2018 Appendice ZB: Nantu à i siti di custruzzione è di demolizione tedeschi / Tutti i 3 sockets trifasi finu à 63 A deve esse prutetti da u tipu B RCDS.
Stallazioni tempuranee : Ogni equipamentu chì hè chjusu è spustatu in un novu locu di u situ o mandatu per rinnuvamentu / riparazione serà cumpletu cù l'ultime esigenze di sicurezza, vale à dì classificatu cum'è una nova installazione è cunforme cù i requisiti regulatori attuali.
Cunnessu l'equipaggiu novu: E linee guida di salute è sicurezza (vede quì sottu) enfatizzanu a necessità di un persunale competente per verificà chì l'alimentazione elettrica è i dispositi di prutezzione sò adattati per l'equipaggiu cunnessu, per esempiu, u tipu di RCD deve esse adattatu per l'equipaggiu cunnessu / strumentu.- vede BS 7671 531.3.3
* Definizione legale: "Shall" significa chì una persona hà l'obbligazione o u duvere di fà una azione.
A guida furnita in u Documentu di Guida HSE è BS7671 sustene u rispettu di i requisiti di a Legge di Salute è Sicurezza di u Regnu Unitu.
I RCD currettamente selezziunati furnisce una prutezzione di difetti è una prutezzione supplementaria - vede Requisiti di Valutazione di Rischi: Manuale HSE di Travaglià nantu à l'Equipatura Elettrica. A guida (Indent 4 & 5) dice chì prima di cunnette l'equipaggiu, una "persona cumpetente" deve cuntrollà u supply. A guida (Indent 4 & 5) dice chì prima di cunnette l'equipaggiu, una "persona cumpetente" deve cuntrollà u supply.U manuale (paragrafi 4 è 5) dice chì una "persona cumpetente" deve verificà l'alimentazione prima di cunnette l'equipaggiu.E linee guida (indentate 4 è 5) dichjaranu chì una "persona qualificata" deve verificà a putenza prima di cunnette u dispusitivu.Questu include l'adattabilità è a funziunalità di tutti i dispositi di prutezzione RCD installati in cunfurmità cù l'equipaggiu.
I carichi trifasi cumpresi inverter (per esempiu, pompe, compressori, guarnizioni, saldatori, ecc.) generanu correnti di fuga DC d'alta frequenza è liscia chì interferiscenu cù RCD standard.A Regola 531.3.3 (iv) richiede l'usu di RCD di Type B per furnisce u livellu di prutezzione necessariu per questi tipi di carichi.
"Avete da piglià precauzioni contr'à u risicu di morte o ferite da l'electricità.L'equipaggiu elettricu deve esse sicuru è mantenutu bè ".L'HSE enfatiza l'impurtanza di l'Elettricità in i Regolamenti di u Postu di Travagliu 1989 è a guida di supportu per riduce / eliminà i risichi assuciati à l'equipaggiu improperly designatu è improperly designatu, impropriamente utilizatu è mantinutu.L'elettricità in u locu di travagliu di e Regoli di u 1989, Regola 4-(1) "Tutti i sistemi sò sempre custruiti in modu per prevene i periculi in quantu pussibule".U Manuale HSE pertinente (HSR25) stabilisce i requisiti riguardanti: u disignu (paragrafu 62), e cundizioni prevedibili è l'usu (paragrafu 63), e caratteristiche di u fabricatore, i dispositi protettivi elettrici adatti ... (paragrafu 64)), è "Sicurezza di l'equipaggiu".sistema dipende da a selezzione curretta di tutti l'apparecchi elettrici.Sistema”.. (p. 65)
Questu hè, u RCD furnisce a prutezzione, per quessa, quandu sceglite u tipu di RCD, hè necessariu di piglià in contu i requisiti è i cunsiglii dati in BS 7671 531.3.3, basatu annantu à a gamma di l'equipaggiu chì pò esse cunnessu dopu à u RCD prutettu. outlet.
L'RCD è l'RCD sò adattati per a prutezzione finale di u circuitu / socket: i so valori fissi sò particularmente adattati per prutege 30 mA da l'ajustamentu micca autorizatu da u persunale (elettricu) micca qualificatu - vede BS 7671 531.3.4.1 CBR è MRCD anu valutazioni regulabili, pò esse operatu / tecnicu. cum'è urdinatu - vede clause 531.3.4.2 di BS7671.
NOTA.I MRCD sò usati cù i dispositi autonomi à prova di fallimentu è per quessa devenu esse validati dopu l'assemblea è a cunnessione OEM (BSEN60947-2 Annex M).Questu hè fattu per pruvà u tempu di scollegamentu tutale di tuttu l'assemblea MRCD + MCB + S/Trip o U/Release cum'è parte di a prova finale di l'assemblea:
Dati i duri cundizioni di i cantieri di custruzzione è l'alti risichi di l'usu di l'equipaggiu elettricu à l'aria aperta, e regule sò simplici: l'equipaggiu deve esse adattatu per l'usu, mantinutu in boni riparazione è sicuru d'utilizà.Questu include sceglie u tipu di RCD ghjustu, prutegge bè l'equipaggiu, cum'è RCD, da l'ambiente, è mantene in un bonu ordine di travagliu.Verificate è verificate periodicamente per assicurà chì u RCD furnisce u livellu di prutezzione necessariu è hè adattatu per l'equipaggiu cunnessu.Prima di cunnette l'equipaggiu novu à una centralina esistente - i regulamenti HSE necessitanu una "persona qualificata" per pruvà l'alimentazione elettrica per assicurà chì hè sicura di utilizà cù l'equipaggiu.


Tempu di Postu: Aug-16-2022