Benvenuti à u nostru situ web
  • head_banner

Direttore di u Centru di Cungressu si dimette;investimentu $ 50M in Harford Road;più

Un annu dopu a vendita di l'antica fermata di l'autobus Greyhound per a riqualificazione, u Centru di Storia è Culturale di Maryland serà separatu da un altru terrenu in Howard Street.
Questa volta, dui edifici di brique in u bloccu 600 di North Howard Street, urigginariamenti pruprietà cummerciale, sò stati recentemente utilizati com'è almacenamentu da u Centru di Storia senza prufittu, cunnisciutu prima cum'è a Società Storica di Maryland.
A Cummissione di Pianificazione di Baltimore hè prevista per cunsiderà una applicazione sta settimana per separà a pruprietà di Howard Street da u restu di u campusu di u Centru Storicu è Culturale di Maryland in modu chì pò esse ristrutturatu in nove appartamenti.
A pruposta, nantu à l'agenda d'accordu di u cumitatu, marca a seconda volta in dui anni chì u Maryland History and Cultural Center hà riduciutu u so campus dopu chì u centru hà vindutu l'antica fermata d'autobus Greyhound in 601 North Howard Street à SquashWise in Baltimore in May 2021.
A dumanda di una "piccula suddivisione" vene menu di un annu dopu chì u Walters Art Museum hà vindutu l'appartamenti in 606, 608 è 610 Cathedral Street à u sviluppatore privatu Chasen Companies per un usu residenziale cuntinuatu.
L'edificiu di brique hè situatu à u latu est di Howard Street, da l'antica stazione d'autobus à Monument Street, à pocu pressu da a stazione di ferrovia ligera. Siccomu l'edificazioni eranu digià aduprate per u almacenamentu è ùn avianu micca aperture in Howard Street, aghjunghjenu pocu. à u corridoiu, creendu una sorta di zona morta trà Antique Street à u nordu è Market Center à u sudu. U sviluppu prupostu portarà più attività à a zona, è a vendita aumenterà i tassi di a cità nantu à u bastimentu.
U Centru Storicu è Culturale di Maryland occupa a maiò parte di u bloccu di a cità delimitata da Monument, Howard è Center Streets, è Park Avenue. A subdivisione hè necessaria per pudè trasferisce a pruprietà di Howard Street à un novu pruprietariu.
U sviluppatore hè Alan Garada, è l'architetti sò Ward Bucher è Joseph Wojciechowski di Encore Sustainable Architects.U prezzu ùn hè micca statu divulgatu.
E riunioni di u Cumitatu cumincianu à 1 pm u ghjovi 21 di lugliu à 417 E. Fayette St. Siccomu a pruprietà hè situata in u Distrettu Storicu, qualsiasi cambiamenti à l'esterno di l'edifiziu necessitanu l'appruvazioni di a Cummissione di Preservazione Storica è Architetturale di Baltimore.
Nant'à l'agenda di u cumitatu di pianificazione, a terra per esse suddivisa hè listata cum'è 201 W. Monument St., casa di Enoch Pratt House, l'antica casa di riccu imprenditore è filantropu Enoch Pratt, è parte di u campus storicu.
Pratt hè assuciatu cù parechje istituzioni lucali, cumprese a Prima Chjesa Unitaria in Baltimore, l'Hospital Shepard Pratt, è a Biblioteca Enoch Pratt Free.
Sicondu u gruppu di difesa di a cunservazione Baltimore Heritage, Platt hà cuminciatu à custruisce un palazzu di trè piani per ellu stessu è a so moglia in 201 Monument Street in u 1844, u stessu annu chì a Maryland Historical Society hè stata fundata. Porticu di marmura è un quartu pianu cù un tettu in stile mansarda.
Enoch Pratt hè mortu in u 1896 è a so moglia hà campatu in a casa finu à a so morte in u 1911. A Società Storica di Maryland hà acquistatu a pruprietà in u 1919.
Marc Letzer, presidente è CEO di u Centru di Storia è Cultura di Maryland, hà dettu chì a so urganizazione ùn hà micca intenzione di vende a casa Enoch Platt.
U cunsigliu di pianificazione hè ancu programatu per cunsiderà e dumande ghjovi per suddivide a pruprietà nantu à u bloccu 1900 di South Hanover Street (per 270 appartamenti è un garage di 396 vitture);u bloccu 900 in South Elwood Street (per a custruzzione di nove case unifamiliari) è a cunversione di una antica parrocchia di a chjesa in 6 appartamenti);è u bloccu 1500 di East Pratt Street (cum'è parte di a seconda fase di u sviluppu di Perkins Homes, chì cuntene 67 appartamenti è 34 parcheggi).
U prughjettu di u condominiu di MCB Real Estate in u bloccu 4500 di Harford Road costarà $ 50 milioni, hà dettu u rappresentante Amy Bonitz in una sessione d'informazione virtuale recente cù i membri di l'Associazione di Migliura di Lauraville.
I piani svelati u mese passatu chjamavanu un edifiziu d'appartamenti di quattru piani, 147 unità chì puderia accoglie circa 400 à 450 persone, cù a fine prevista per u 2025. A seconda fase implicava a ricustruzzione di un edifiziu storicu chjamatu Markley Building in u situ. u preservacionista Dale Green studia a storia di u Markley Building per aiutà à determinà u so megliu usu, Bonitz hà dettu.
Peggy Daidakis dimetterà da u direttore esecutivu di u Baltimore Convention Center u 1 di settembre, finendu 49 anni in u guvernu di a cità di Baltimore.
Daidakis hà unitu à u staffu di l'anzianu sindaco William Donald Schaefer in u 1973 è hà servitu quattru anni in a so amministrazione. In u 1978, Schaefer hà assignatu Daidakis à fà parte di a squadra chì hà apertu u Centru di Cunvenzione 1979, cù Eugene Beckerle cum'è u primu direttore. In 1986, ex. U sindaco Clarence "Du" Burns hà chjamatu u so direttore esecutivu, facendu a prima direttrice femminile di u Centru Naziunale di Cunvenzione.
Duranti u so mandatu, Daidakis hà aiutatu à espansione u centru di cunvenzione, chì hè oghji trè volte a so dimensione, facendu u più grande locu di cunvenzione è di mostra in Maryland. Ella gestisce più di 150 impiegati à tempu pienu. In 2013, hè stata eletta à l'Industria di Cunvenzione Sala di Leaders di u Cunsigliu, unu di i più alti onori in l'industria di l'ospitalità.
U vice-sindaco Ted Carter hà da travaglià cù u Dipartimentu di Risorse Umane di a cità per determinà u so successore.
L'operatori di a tenda 3128 Greenmount Ave. in Waverley anu cuminciatu à urganizà lanciazioni di libri è altre riunioni in situ in preparazione per a so grande apertura.
U 20 di lugliu à 7 ore di sera, feranu un lanciu di libru cù u duttore Zackary Berger, autore di Health for All: A Guide to Healthcare for Political and Social Progress. On September 22, they will welcome Psyche A. Williams-Forson to talk. circa u so libru, "Black Eating: Food Shame and Race in America".
A tenda di Greenmount Avenue rimpiazza l'antica Red Emma à 1225 Cathedral St.Secunnu u situ web di Red Emma, ​​averà ufficialmente apertu à a fini di l'estiu.
"Ùn pudemu aspittà d'apre per manghjà, caffè è libri", hà dettu un annunziu marti in relazione à i novi libri di sta settimana. "Avarà da esse prestu".
In l'anni 1960, u sviluppatore James Rouse hà criatu una cumunità d'usu mistu chjamatu Cross Keys Village fora di u bloccu 5100 di Falls Road in Baltimore cum'è prototipu per a "nova cità" più grande chì hà lanciatu dopu in Columbia, Maryland.
Unu di i figlioli di Rouse, l'artista Jimmy Rouse, venerà à Cross Keys stu mese per una mostra in solitaria di i so pitture, stampe è xilografia. A mostra apre u 25 di lugliu è dura à u 21 d'ottobre in u spaziu di a galeria di l'uffiziu di Monument Sotheby's International Realty à 42 Village Square, Cross Keys, 5100 Falls Road. L'ore di a galleria hè da u luni à u vennari, da 9:00 à 17:00, da 9:00 à 17:00.
A cumunità di condominiu Riverstone in Owings Mills à 4700 Riverstone Drive in Baltimore County hà vindutu à Carter Funds per $ 92,9 milioni. U venditore hè Continental Realty, chì hè statu compru in 2016 per $ 61,6 milioni.
U marcuri 20 di lugliu à 6 ore di sera, u Jubilee Baltimore accoglierà un forum Zoom per discutiri pruposte per riduce l'impositu di a pruprietà di a cità di Baltimore. U foru hè statu cuncepitu per informà a ghjente nantu à a petizione di referendum di base per mudificà a Carta di a cità di Baltimore in nuvembre.
Charles Duff, presidente di Jubilee Baltimore, servirà cum'è moderatore. U parlante serà Andre Davis, un rappresentante di Renew Baltimore, chì sustene a pruposta, mentre chì John Kern di u Stop Oppressive Seizures Fund (SOS) s'opponerà. U tempu generale di Q & A seguitarà.Eccu un ligame à a sessione, chì hè prevista per durà una ora.
A mo famiglia campava à 225 W. Monument St. circa 1946-49.Comu mi ricordu, era solu uni pochi di porte da Howard è u nostru dentista campava in a strada. ghjuntu in casa prima di a nostra famiglia, a mo fraternità è aghju cullà nantu à u muru à traversu un palu di telefunu in u nostru backyard.We campatu nantu à Howard Street sottu à u centru prima di u munumentu, dopu si trasfirìu à 8 E. Hamilton.U nostru campu di ghjocu hè Mount Vernon Plaza. Grazie per l'aghjurnamentu.


Tempu di Postu: Aug-01-2022